Friday, September 09, 2011

Caravana BookLand la Cluj


Caravana târgului de carte urban BookLand a ajuns miercuri 7 septembrie la Cluj-Napoca și s-a instalat în Iulius Mall, unde ne așteaptă până duminică.
Nu este deloc rea ideea cu târgul de carte la mall. În acest fel poate mai mulți dintre noi ne vom ”împiedica” de cel puțin o carte în drumul spre foodcourt sau magazinele de firmă

Oferta ar trebui să fie bogată având în vedere că s-au înscris aproape 80 de edituri de aceea mi-am rezervat și eu timp să trec pe la Iulius în weekend.
Îmi doresc să vin acasă cu un braț de cărți, mai ales după dezamăgirea care a fost Gaudeamus-ul anul acesta, unde nu prea am găsit cine știe ce interesant, asta pe lângă faptul că am fost, la propriu, scoasă afară din cortul improvizat în centru, de mulțimea de cumpărători / ”gură cască”.


Ne vedem deci în weekend la mall! ;)

No comments:

Post a Comment