Wednesday, July 15, 2009

Chanson D'Amour


Cred şi azi la fel cum am crezut întotdeauna în experimentul care am fost noi doi.Chiar şi la ore târzii când nu mai era nimic de spus, chiar şi când dezamăgirea a luat loc oricărui sentiment, chiar şi când te iubeam, chiar şi când mă urai,chiar şi când nu mai era loc de false pudori sau când m-ai luat de mână şi mi-ai spus "te ador!",când nu aveam unde să merg şi nu ştiam de unde să încep, când învăţam încă să te potrivesc în lumea mea, când nu te înţelegeam, când mă respingeai, când printre inimi îngheţate nu-şi mai simţeam decât buzele calde, când te distanţai sau când mă alintai, mereu am crezut în noi, mereu am ştiut...

Nu atingerile au contat ci lipsa lor, nu cântecul ci tăcerea ne-au legat.Ca doi dansatori singuratici, am fi putut alege libertatea dar am preferat încătuşarea. Împreună până la sfârşit sau doar până la un nou început.Îmi mai doresc doar ca într-o zi să simt timpul trecând peste noi, ca o adiere de vânt călduţ de vară care să ne mângâie pe creştetul capului ca pe nişte copii de mult pierduţi şi acum regăsiţi.


"Don't forget to win first place
Don't forget to keep that smile on your face"

Now Listening: Alanis Morissette- Perfect



No comments:

Post a Comment