Monday, July 26, 2010

Anormalități cotidiene

Sursa foto
 Pe măsură ce îmbătrânesc, mă ramolesc , mă integrez în absolut , sau mai frumos zis mă maturizez, pentru că din câte am observat ”îmbătrânirea” nu e un concept prea bine primit în societatea contemporană, ei bine pe măsură ce trece timpul, constat că idealurile mele de-a le face pe toate deodată și foarte eficient în același timp se prăbușesc de la mare înălțime.Constat că, dacă vrei ”carieră” și vrei să avansezi vreodată de la ”cârpa de șters pe jos” la ...sa zicem, ”mopul” directorului, trebuie să activezi cel putin 10-12 ore pe zi asta în zilele când apuci să mai ajungi pe-acasă și nu dormi în scaunul de la birou. Lucru care, bineînțeles, dăunează grav vieții personale, mai ales dacă dai peste vreun ”ciudat” , care se mulțumește cu programul de opt ore pe zi după care vrea să te pupe și să te scoată în oraș, ce să mai zic dacă mai vrea și vreo doi puradei!! Ai încurcat-o!

Oricât te duce capul, oricâte idei geniale scoți pe secundă și oricât de bine îți îndeplinești sarcinile, dacă nu stai peste program să mai navighezi pe internet sau să mai îmbârligi puțin hârțogăria, ești ineficient și mult prea puțin devotat locului de muncă, prin urmare la următoarea avansare vei fi cel mult rezervă.Too bad for me... pentru că stau mult mai bine la capitolul eficiență decît la capitolul devotament...

Cam asta îmi trece prin cap în așteptarea concediului și apoi a toamnei cu minunățiile ei. Toamna, care va aduce poate cu ea speranța și schimbarea și noile preovocări...

***

Nimic nou, care să merite recomandat, pe plan muzical în ultima vreme . În schimb citesc cu mare plăcere, o carte pe care mi-o doream de mult și pe care o recomand iubitorilor de economie, de istorie, de biografie și de lectură în general : Alan Greenspan- ”Era turbulențelor. Aventuri într-o lume nouă”.

O zi perfectă tuturor!

2 comments:

  1. Anonymous6:35 AM

    Ma bucur enorm ca ai inceput sa postezi ceva mai des. am blogul tau la favorite de 2 ani de zile,citesc si recitesc cu placere toate postarile tale. Scrii foarte frumos. Mult succes in continuare!

    ReplyDelete
  2. Mulțumesc frumos pentru că îți faci timp să mai treci și pe aici.Am fost cam leneșă o perioadă recunosc, dar promit să îndrept situația.Cu atât mai mult dacă știu că e cineva care chiar citește. Yupiii!!!! :)

    ReplyDelete