Thursday, October 09, 2014

Extras din căsnicie


Eu, garderobiera vieții tale, caut azi pe cineva care să mă dezbrace de amintirea ta, de parfumul tău, de tine. Mă predau azi oricui vrea să mă cumpere cu o floare, o simplă floare parfumată de câmp, care ar putea, într-o bună zi, să mă elibereze.

Nu am crezut niciodată că aș putea exista fără tine, fără nisip în părul meu ud, fără ochii tăi închiși privindu-mă de după pleoape. Imperiul somnului mă înspăimântă când tu, parte din mine, nu esti acolo să mă conduci printre umbre și prin durere, să-mi șoptești râzând 'cineva te iubește'. Se prăbușește întreaga lume sub picioarele mele când mă gândesc că n-a mai rămas nimic din noi, că s-au sfărâmat speranțele până la ultima, că au ars toate visele, că planurile noastre au ajuns acum la reciclat iar cuvintele tale au fost toate în zadar.

Tot ce rămâne e o fostă sălbatică iubire ce ne-a ținut împreună pentru o vreme.

***
Obsession...

”And I'm sorry young man I cannot be your friend
I don't believe in a fairytale end.
I don't keep my head up all of the time,
I find it dull when my heart meets my mind.”

Laura Marling - My manic and I

No comments:

Post a Comment