Friday, July 11, 2008

Dorinte implinite



Social sau antisocial?Depide de moment, de stare, de companie.

11 iulie 2008, antisocialul are castig de cauza.Mi-e lene, mi-e somn, nu am chef de nimic si cu greu m-a convins A. sa iesim la o tigara.Nici macar de fumat nu m-am apucat.Pufai doar din solidaritate si ma prefac ca stiu cum sa tin tigara intre degete.Imi pun tot felul de intrebari, probabil retorice avand in vedere ca nu e nimeni in masura sa imi raspunda.Stam amandoua in vitrina parca, si afisam acelasi zambet fix pe care il cere eticheta.Suntem departe acum, acolo unde ne-am dorit asa de mult sa ajungem si cu toate astea zambetul e inca fals.Asta ma face sa-mi pun intrebarea vitala:"Poti sa zambesti si altfel?"

Am pierdut un joc, am castigat o viata; am pierdut o iubire am castigat o viata; am castigat o viata, am pierdut totul.Nu ma intelegeti?Nici eu pe voi.

No comments:

Post a Comment