Monday, July 14, 2008

Departe

"Sufletul nostru nu poate muri, libertatea nu moare niciodata" Taras Sevcenco

Totul e trist si totusi sunt senina.Nu intrebati pentru ca nu am nici eu raspunsuri si am incetat chiar si sa-mi mai pun vreo intrebare.In schimb ma simt bine, atat de bine incat sunt pregatita sa infrunt totul cu zambetul pe buze. A. se inscrie la facultate, M. m-a intampinat azi cu o imbratisare la care cu siguranta nu ma asteptam, azi noapte am privit luna de pe o plaja superba si toata saptamana am trecut prin niste emotii incredibile.In final totul e bine cand se termina cu bine. Am ce mi-am dorit atat de mult si in scurt timp o sa am chiar mai mult.

1 comment:

  1. Oferta de promovare!
    Trimite urle-ul tau la ID plus numele site/blog pentru a fi adaugat in lista de bloguri sau adaucal in lista de comentari http://egoow.blogspot.com/2008/12/script-egoow.html

    ReplyDelete