Sunday, December 06, 2009

Where my heart was?


Dincolo de cuvinte şi de singurătăţi, de aşteptări şi de speranţe pierdute, există mereu acest oraş abstract, a cărui magie mă ţine încă locului, deşi mi-e incredibil de dor.

Să descopăr lumea aşa cum e ea, în acest loc unde mi-am dăruit inima, să nu uit să-mi hranesc viciile şi dorinţele ascunse,să învăţ să iubesc realitatea fiecărei zile care trece, prin seri toride de vară şi nopţi de poveste într-un oraş împodobit pentru Crăciun.

Să mă simt acasă, aici unde învăţ să iubesc banalitatea fiecărei zile,unde îmi adun nostalgiile şi îmi deschid inima către tine.Aici unde mă vei aştepta mereu cu un zâmbet şi cu o mângâiere şi unde mă vei ierta de o mie de ori şi te vei lăsa sedus în fiecare seară.Unde poţi să refaci din nou şi din nou magia unei iubiri eterne, adunând fiecare bucaţică sfâşiată de timp şi lipind-o la loc, din disperare şi lipsă totală de mândrie, din neputinţă şi vicisitudine.

No comments:

Post a Comment