Saturday, December 31, 2011

Nonfestiv


Am idei pentru o mie de vieți, o mie de cărți, o mie de destine. Am o mie de idei și prea puține cuvinte. Sunt mereu în căutare. Uneori în căutarea a ceea ce am pierdut, alteori în cautarea a ceea ce nu am avut niciodată. Ceea ce vreau să exprim depășește întotdeauna în intensitate ceea ce pot exprima cuvintele, sau poate pur și simplu nu știu eu să le aleg pe cele potrivite. Din cauza asta, de când mă știu, nu-mi place să vorbesc despre mine. Spun generalități, inventez personaje care inevitabil au ceva din gândurile și temerile mele, însă nimic nu mă reprezintă în totalitate.

***

Toate acele scrisori 
pe care nu mi le-ai scris niciodata,
le păstrez cu sfințenie în suflet, 
pentru că mi-ar fi plăcut să o faci. 
Sunt eu prea simpla 
și tu prea complicat. 
Sau poate e invers.

No comments:

Post a Comment