Monday, January 15, 2007

Locuri si/sau oameni

Ma intreb mereu de ce exista locuri de care ne indragostim atat de repede de care ne simtim atrasi din primul moment cand le calcam pragul?! Eu am mai multe locuri de genul asta fiecare insemnand ceva pentru o perioada din viata.Pe vremuri locul preferat de o cafea si o barfa cu fetele era "Seven" un barulet nu foarte sofisticat intr-un subsol, cu mese din lemn masiv si pereti din caramida rosie, un aer familial si cafea pe masura.Numai noi stim ce-au auzit peretii aia :)!Era ca a doua casa pentru noi si ideea de a merge altundeva era de neconceput...apoi intr-o zi, l-am uitat...am mai trecut pe-acolo asa din cand in cand dar nu mai avea aceeasi atmosfera, cafeaua era parca mai proasta, fumul prea des...sau poate asa fusese mereu doar ca atunci nu observam.A ramas doar nostalgia si amintirile despre toate lucrurile ce se intamplasera si se discutasera la masa din colt.Apoi au urmat alte incercari, dar nimic definitiv, nimic la fel de special...pana cand de cateva saptamani ne-am mutat "cartierul general" in "Justin's"...un loc cochet, spatios, peretii rosii spre visiniu, cafea excelenta chiar daca preturile sunt putin cam piperate, ziare la discretie in fiecare dimineata, perfect pentru invatat cand e nevoie si atmosfera ca la noi acasa...Ciudat cum locurile astea te gasesc, cum te indragostesti de ele si apoi intr-o zi le lasi in urma si cauti altceva...

No comments:

Post a Comment