Thursday, January 25, 2007

Natalia Oreiro- Rio de la Plata

Melodie perfecta pentru o zi in care ma simt parca mai optimista...pentru sufletul pe care toti ar trebui sa-l pastram acasa oriunde in lume ne-am afla si pentru ca desi curiozitatea ma face sa-mi doresc sa cutreier lumea Romania va fi mereu locul la care-mi voi dori sa ma intorc...Nu din nationalism sau din dorinta de a parea "cool" ci pur si simplu pentru ca asta simt...si pentru ca nici scandalurile politice si nici mocirla in care cu totii avem impresia ca ne scufundam uneori nu trebuie sa ne faca sa ne pierdem speranta.Pentru ca aici sunt locurile si oamenii pe care-i iubesc cel mai mult si pentru ca am decenta de a-mi asuma o nationalitate si de-a fi mandra de asta oricat de rusinos ar parea pentru unii...

No comments:

Post a Comment