Tuesday, June 12, 2007

Asa sunt eu cand merg cu turma :)

Imi doresc si eu sa merg intr-o zi la un interviu de angajare si sa dau peste niste oameni care sa-mi inspire respect, care sa stie ce vor de la mine si sa nu mi se adreseze cu "fetito" sau "scumpete".Vreau sa mi se spuna in fata "nu esti potrivita pentru job" nu "o sa va sunam noi ( la pastele cailor)", vreau sa vad macar odata ca incerca si ei sa vanda job-ul ala, sa ma convinga si ei pe mine ca-l vreau nu doar invers, vreau sa nu mai fiu sunata dupa un an de cand am trimis un cv...pentru ca va spun eu ca n-o sa ma mai intereseze si cel mai mult vreau sa ma lamureasca si pe mine cineva...ce raspuns dai la intrebarea "In cazul in care ai ocupa o pozitie de conducere in firma noastra ai lua decizii nepopulare?".Eu am zis nu pentru ca managementul autoritar nu ma reprezinta, explicand ca nimeni nu poate implementa o idee noua singur ...iar faptul ca echipa ta nu crede in idee o sa se reflecte in munca lor si asta poate duce la esec...Wrong answer!!!!!!Se pare ca nu sunt o fire inovativa, merg cu turma si nu impotriva curentului...Voi ce ati raspunde?Eu prefer sa raman la raspunsul meu si daca mi se mai pune vreodata intrebarea asta o sa ma ridic si o sa plec...fara explicatii...just don't ask!

2 comments:

  1. imi poti trimite un cv si vedem ce putem face?

    ReplyDelete
  2. Daca imi trec nervii si ma mai intorc in tara dupa vara asta poate ca o sa-ti trimit...mersi :)

    ReplyDelete