Saturday, June 23, 2007

My way

Iarasi pe drumuri...departe de de tot si de toate, departe de casa si in acelasi timp de probleme.Ador cand pot ca macar odata pe an sa plec sa-i las pe toti si sa-mi vad de drum.Ador sa plec cu rucsacul in spate , sa ma pierd in lumea asta mare si singurul lucru important sa fie pasaportul.Ieri am vazut din nou oceanul, am schimbat trei avioane, am alergat de pe un terminal pe altul si am mancat cea mai adevarata Pizza Hut, am imbratisat prieteni vechi si mi-am amintit cu nostalgie de cei ce mi-au facut verile trecute de neuitat.Astazi am facut cumparaturi, am ras in hohote cu A. si am vorbit o spaniola de balta cu un mexican autentic...maine cine stie ...Asta inseamna pentru mine viata, asa simt ca traiesc...Pasaport si drum deschis ce ma duce undeva, oriunde...prieteni vechi si noi, romani, bulgari, americani, thailandezi, jamaicani, mexicani, georgieni, indieni, atat de diferiti si totusi atat de la fel...

No comments:

Post a Comment