Wednesday, June 13, 2007

Sunt ooooooooo....plaja

E adevarat ca sunt "a bitch" cum mi-a spus odata cineva dupa care si-a cerut scuze doua zile incercand sa-mi explice ce-a vrut sa zica, e adevarat ca lovesc uneori in stanga si in dreapta, ca nu-mi pasa, ca ma descurc indiferent de situatie, e adevarat ca nu plang sau cel putin nu in public, e adevarat ca poate unora li se pare ca sunt mai fericita decat ei, ca nu am nici o grija si nici o problema, ca sunt poate prea directa sau prea orgolioasa.Toate astea le recunosc si le-am recunoscut mereu.Orgoliul ma face ceea ce sunt, daca as fi prea simpatica sau v-as lua pe ocolite ati zice ca nu sunt eu.Si chiar daca intr-o zi as veni si eu la voi sa ma plang si sa-mi doresc sa ma compatimiti sunt sigura ca problemele mele pe langa ale voastre ar parea niste nimicuri.Sper doar ca intr-o zi sa intalniti si voi acea persoana care duce intreg universul in spate, care sufera mai mult decat voi, a carei viata e mai grea si deci mai importanta...Eu prefer sa fiu sau cel putin sa par o insensibila, o dura, "a bitch"...asa stiu eu sa ma descurc , asa stiu sa supravietuiesc...

1 comment:

  1. e si asta o politica... dar de dus in spate lumea face fiecare, ca doara nu exista lume, decat a noastra, iar noi suntem fericitii posesori ai ei pe spate la carat ;)

    ReplyDelete