Friday, May 18, 2007

Mai credem?


"In politica, oamenii trebuie sa accepte compromisuri, sa petreaca prea mult timp strangand fonduri, cateodata sa promita mai mult decat pot realiza, dar isi pun propria persoana in bataia focului, muncesc din greu, risca, iar cei mai buni dintre ei realizeaza lucruri durabile si de valoare". (Doamna Secretar de Stat .Memorii de Madeline Albright, 2003)

Acest citat, apartinand unei femei incredibile pe care o admir si incerc sa o urmez, Madeline Albright, ofera o alta imagine a politicii si a oamenilor ce traiesc in aceast lume
.Eu am crezut mereu in oamenii puternici, in lideri, in cei ce lupta pentru ceea ce isi doresc, in cei ce reusesc sa mobilizeze multimi si sa ofere speranta zilei de maine.Ciudat e ca admiratia nu mi-a disparut nici atunci cand intr-un fel sau altul iluzia s-a spulberat, cand oamenii s-au dovedit a fi muritori si cand liderii si-au pierdut vocea.Asta pentru ca o calitate ramane o calitate chiar si atunci cand o persoana trece prin momente mai putin favorabile iar un lider ramane lider chiar si atunci cand viata il doboara.Nu astept interes din partea lor pentru problemele mele, nu astept politicianul perfect si nici o stare de multumire a tuturor, nu astept subventii si ajutoare sociale, nu astept sa mi se spuna ca eu contez, ca poporul conteaza...toate astea sunt iluzii si strategii. Vrau doar o sansa. "Mergi la vot sambata?"Asta ma intreaba toata lumea in ultimele zile.Raspunsul e aici.Inca mai cred...

No comments:

Post a Comment